söndag 12 maj 2013

Lite död

Ja hej, jag har varit borta i helgen så jag har inte kunnat uppdatera min blogg. Var på läger med kyrkan, mycket mysigt. Ja om ni inte visste det, så vet det ni nu, jag är kristen, protestant. Okej, jag skulle kunnat uppdaterat, men jag insåg att jag inte skulle kunna skriva något bra. A game of thrones är ingen bra bok att göra såhär med, eftersom jag inte kan förklara vad som händer, som ni märkte i förra inlägget. Inget har egentligen hänt det bara går på. Boken är fortfarande bra och ni bör läsa den. Jag läste däremot Skospännet av Agatha Christe på lägret. Den handlar om Hercule Poroit som ska lösa mordet på en tandläkare. Som alla andra Christe böcker är denna mycket bra, som jag ska rekommendera till er när jag läst klart boken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar