söndag 2 juni 2013

Böcker att läsa

Nu hade jag tänkt att räkna alla böcker jag har i min bokhylla som jag inte har läst än. Det blev 37 böcker och jag kommer troligen köpa fler snart. 37 böcker, det är ganska sanslöst!
De böcker jag har att läsa är:
Resten av A Song Of Ice and Fire
Alla mina Agatha Christie böcker
Le Morte Darthur
The Acts of King Arthur and his Noble Knights
The Seeing Stone
The Complete Stories of Sherlock Holmes
The Fault In our Stars
Mina Morden I Midsomer böcker
Hanteringen av Odöda
Lydias Hemlighet
Shutter Island
Cirkeln
The Lord of the Rings trilogin
Mina Marvel comic-books
Kometen Kommer
Förnuft och Känsla

Och som sagt kommer jag snart köpa fler, t.ex. en TinTin comic, The Ocean At the End of The Lane, o.s.v. Så jag ser fram emot en sommar full av läsning, då jag inte har några skolarbeten!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar