torsdag 18 juli 2013

Första sidan

Jag har börjar skriva igen på min HP fanfiction tack vare Viggo! Jag har bestämt att jag ska skriva minst 10 meningar varje dag, de behöver inte vara bra, bara så jag skriver så kan jag fixa det senare. En liten notis sådär, det som var med det här inlägget var att jag tänkt att berätta om en idé som jag tänkt genomföra, nämligen "Första Sidan" vilket är att jag först skriver bokens baksida och sedan första sidan i boken. Inget mer inget mindre. Jag hade alltså inte tänkt att skriva en recension om den, utan det får ni vänta med, läsa dem som jag har lagt upp, eller läsa vad andra har skrivit om den. Jag skulle vilja skriva att så här ofta ska jag göra ett sådant inlägg, eller på den här dagen, men gör jag det kommer jag lägga upp en och sedan inga fler eftersom jag skulle känna mig stressad och inte ta tag i det. De inläggen får bli som en överraskning, men jag kan säga att det kommer en idag eller imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar